Roadtrip Canada & USA

New Roads - New Trip

Howdy Cowboys,

Het is alweer 3 (!!) jaar geleden dat ik deze blog startte als reisverslag van onze USA roadtrip.
In die tijd is er veel veranderd. Waar Laurens op die vakantie gewoon 'een vriend' was, is het nu mijn man!
Het kostte even wennen om 'mijn man' te zeggen en aan die achternaam kan ik nog steeds niet wennen...
Ik pak nog regelmatig de telefoon op met Irmgard Averesch (oeps!).

Enfin, je leest deze blog omdat ik weer op reis ga! Dit keer keren we terug naar het land van 'The American Dream', alleen nu in een andere samenstelling. We gaan 4 weken roadtrippen met 2 duo's: mijn ouders en Laurens en ik. De planning is om 1 week door Canada te reizen, hier heb ik inmiddels 6 jaar geleden stage gelopen en we hopen een aantal van de plekken waar ik heb gezeten te bezoeken en natuurlijk om nieuwe plekken te ontdekken, we hopen hier o.a. Banff NP, een stukje BC en Lethbridge aan te doen. Vervolgens vliegen we door naar Denver om vanuit daar 3 weken met een camper het "Wilde Westen" te ontdekken. Plekken die op de planning staan zijn o.a. Yellowstone NP, Badlands NP, Custer State Park, Mount Rushmore en Grand Teton National Park. We hopen te ontdekken wat de mensen toch dreef om in die omgeving hun bestaan op te bouwen, want we komen deze reis echt op het pad van de 'settlers', de mensen die hun vertrouwde plek achterlieten om het onbekende tegemoet te treden. Een mooi voorbeeld hiervan is te zien in "Het Kleine Huis op de Prairie", waar de familie Ingalls vertrok richting het onbekende om een beter leven te vinden.

Ga met ons mee op ontdekkingsreis! Ik houd jullie graag op de hoogte!

Liefs,
Irmgard

Reacties

Reacties

Rob

Het is bijna zover. Ik wens jullie een geweldig avontuur toe. En vooral dat God jullie veilig terugbrengt naar ons kikkerlandje.

Sabine

Dat gaat weer super worden veel plezier samen

Ineke

Ik wens jullie een fijne reis en een behouden thuiskomst. Geniet ervan samen en ik ga jullie volgen!

Berna

Nog heel eventjes,
En dan?
Een hele fijne vakantie toegewenst ?

Patricia

Nog een paar daagjes! Spannend! Ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier! En ik kijk uit naar de verhalen en de ongetwijfeld fantastische foto's die je daar gaat schieten! ?

Liefs!

Joke

Wens jullie een hele fijne reis toe.
Ben erg benieuwd naar de verhalen.

Miranda

Heel veel plezier
Geniet van deze reis
Maak mooie herinneringen <3

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!