Roadtrip Canada & USA

Papieren, Koffers en laatste mails

Howdy,

De laatste blog vanuit Nederland. Afgelopen week was er een van het regelen van de laatste dingen. Zo hebben we nog een kerk gevonden in Sun Valley (Los Angeles) waar we de laatste zondag terecht kunnen. Elke dag was het deze week 's avonds wel even bekijken wat er nog gedaan kan worden. Inpaklijst voor de koffer gemaakt, to do list voor laatste dingen gemaakt (wat toch niet zoveel bleek te zijn), en alle documenten uitgeprint en geordend in een mapje - jaja, hier zit een grote control freak ^^ Morgenavond alvast inchecken voor het vliegtuig en de laatste spullen inpakken en dan is het zover: USA '16.

Het is nog steeds onwerkelijk dat we dit allemaal gaan doen. Maandan van voorbereidingen is nu ten einde gekomen en ik moet me maar overgeven aan alles, although I would love it if everything I've planned would happen :) Vanaf nu ligt alles uit mijn handen en kan ik niets meer checken o.i.d., al moet ik in de VS voor de geboekte activiteiten nog wel een paar telefoontjes plegen.

In mijn hoofd zit ik nog steeds mijn lijstje langs te gaan en te bedenken of ik niets vergeten ben.. Maarja, I guess dat ik dan maar gewoon een lokale supermarkt binnen moet gaan daar.

De volgende blog zal vanuit San Francisco (freakin San Francisco) geschreven worden.. ^^
Leuk om te merken dat de mensen de blog gaan volgen en ik hoop dat ik jullie toch een beetje kan meenemen in ons avontuur en d.m.v. mijn verhalen en de foto's het gevoel kan geven dat jullie er ook een beetje bij zijn.!

See you in the States :)

Reacties

Reacties

Oma en opa

Wens jullie morgen een hele fijne vakantie samen . Kijk goed uit . Trap nergens in . En goed opletten . God gaat mee overal naar toe. Heel veel liefs van ons beide. Bij gezondheid ga we jullie volgen dag lieverds

Corine Keizer

Heel veel plezier op jullie trip! Een heel gaaf avontuur! Tot over een paar weken. Groetjes van ons

Karina

Heey leuke collega van mij waar ik vaak mee samen heb gewerkt! Ik ga je zeker volgen!!!!! Ik wens jullie een hele fijne reis... en heel veel plezier!

xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!